Ahoj neregistrovaný,

vítej v centru komunity FPScore. Budeme rádi, když se k nám připojíš a napíšeš nám názory a postřehy na tuto českou hru!

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena
PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2009 17:53:14 
lidi vim ze to sem nepatri ale nevite proc kdyz jsem trochu poeditoval model tukana a prepsat ten stary tak ve hre je porad ten stary?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena
PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2009 17:56:28 
Tak to sorry ja to delal pro Enemy territory , coz bezi na lehce modifikovanem Quake III enginu a pravidla pro Quake III engin hry jsou skoro stejny. Jo mimochodem nebezi ted FPSscore na vylepsenem ioquake 3 enginu? Cetl jsem to ve score


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena
PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2009 18:06:15 
Offline
Uživatel úroveň 9
Uživatel úroveň 9

Registrován: pon 19. led 2009 21:04:19
Příspěvky: 434
Bydliště: Čechy
Dlaha:
nevím jestli to víš, ale nejdříve se používají soubory z pak0.pk3, potom z pk3 souboru s mapou kterou hraješ (např zkoušíš mapu katos -takže katos.pk3), a potom z rozbalených adresářů v adresáři baseq3. Takže například tukan je jak v katos.pk3, tak v sheer.pk3, ale načítá se pouze tukan z mapy kterou si spustil. Jestli chceš mít jistotu, že opravdu načítáš nový model, tak ti doporučuji vkládat do pak0.pk3. Tak se ti načte vždy model z pak0.pk3 ať už si spustil jakoukoliv mapu.

_________________
....... #greegho# ..... ***greegho*** ..... #^greegho^#......
::::::::::::::::::::::::::40.000 FRAGŮ:::::::::::::::::::::::::::


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena
PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2009 18:08:59 
no pokud vim tak jsem ho vsude jinde smazal


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena
PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2009 18:13:04 
tak uz jsem to dal do pak0.pk3 a furt nic, neni to treba tim ze se ta mapa musi prebuildnout?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena
PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2009 18:28:38 
Offline
Uživatel úroveň 9
Uživatel úroveň 9

Registrován: pon 19. led 2009 21:04:19
Příspěvky: 434
Bydliště: Čechy
ne to se určitě nemusí, ale mě se jednou stalo, že jsem to měl na dvou místech a pořád jsem to kopíroval z místa které jsem neměnil :)

(a příspěvky edituj nebo na tebe vlítne whispere :D)

_________________
....... #greegho# ..... ***greegho*** ..... #^greegho^#......
::::::::::::::::::::::::::40.000 FRAGŮ:::::::::::::::::::::::::::


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena
PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2009 18:31:01 
z toho se vykecam :big-smile:

Edit:Si myslim ze novy model ktery je zabudovany primo v mape bude opravdu potrebovat prebuild (protoze se tam preci generuju stiny atd)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena
PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2009 20:05:26 
Offline
Čestný administrátor
Čestný administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. led 2009 18:35:48
Příspěvky: 798
NN mělo by to jít, teda aspoň doufám. Mám zkusit ještě udělat nový build??? Zkusím v testovacím středisku to udělat a uvidíme ok??? Jinak možná už zítra Dust 0.1. Mapa měla dost bugů, ale dost, ale všechno opravuji a v nové tentokrát snad už ne testovací verzi už by to mělo býti opraveno.

Fitness: Ano běží.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena
PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2009 21:33:23 
Offline
Uživatel úroveň 9
Uživatel úroveň 9

Registrován: pon 19. led 2009 21:04:19
Příspěvky: 434
Bydliště: Čechy
určitě to jde, protože takhle jsem zkoušel brokovnici....

_________________
....... #greegho# ..... ***greegho*** ..... #^greegho^#......
::::::::::::::::::::::::::40.000 FRAGŮ:::::::::::::::::::::::::::


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena
PříspěvekNapsal: sob 14. úno 2009 22:15:19 
no jo ale brokada je entita


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz