Herní fórum | FPScore | Český Quake 3
http://forum.fpscore.cz/

Návod na texturování modelů Quake III Arena
http://forum.fpscore.cz/viewtopic.php?f=25&t=17
Stránka 2 z 4

Autor:  Kexar [ sob 14. úno 2009 16:27:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

Dlahane od tebe jsem este zadny model nevidel tak neco ukaz :anger:

Autor:  Dlaha [ sob 14. úno 2009 16:32:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

a co treba tukan a vselijake vazy v katosu. :big-smile:

Autor:  greegho [ sob 14. úno 2009 16:44:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

tak to jsi ty....ten modeler od kterého dostávám na přemapování modely s texturama :D
máš super textury na modely...čímpak je děláš? (teda jestli mi to můžeš říct...)

Autor:  Dlaha [ sob 14. úno 2009 16:46:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

normalka rucne v photoshopu + blender (ted uz je dostavat nebudes stahl jsem si milkshape :big-smile:

Autor:  greegho [ sob 14. úno 2009 16:55:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

:D nevadí :D...V photoshopu neumím, ale zkouším Gimp...jinak stejně moc nechápu jak je děláš... to v blenderu exportuješ nějaký soubor s texturou kterou pak upravuješ? Já jsem to podobně dělal s brokovnicí v1, ale pouze jako planar mapping... nevím jak to udělat jako nějaký jiný, abych se při tom trefil na správné místo modelu správnou částí textury. Chtěl bych začít používat blender, ale připadá mi děsně nepřehlednej :( .

Autor:  Xerator [ sob 14. úno 2009 17:13:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

v gimpu už umím skvěle, ikdyž ještě tam pár věcí nechápu.. :(
Dlaho to tys udělal tukana a ty vázy??? :shock: tvle a já myslel že to všechno dělá whis :win:

Autor:  Dlaha [ sob 14. úno 2009 17:26:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

:big-smile: ja to proste udelam pres projec from view otexturuju fotkou pak to naunwrapuju dam bake textury a pak jen v photoshopu dodelam rozmazane mysta pomoci razitka

Autor:  Fitness [ sob 14. úno 2009 17:26:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

Takze, gmax se da stahnout i odjinud - FS alpha design, lze zde take stahnout registry workaround. Na mem foru si muzes stahnout take pluginy do gmaxe, md3 import umistit do gmax/startup a md3 export do gmax/stdplugs. Ted neco o exportu md3. Takze, modely a textury u her bezicich na Quake III enginu jsou umisteny ve stejne slozce. Textury musi byt power 2, tj. 64x64, 128x128, 512x512, 256x256,1024x1024, 256x512 a ruzne kombinace. Pokud pouzivas vic jak 1 texturu na model, tak cast modelu s 2 texturou detach as object, protoze engin umi 1 texturu na 1 objekt , az budes exportovat, tak v okinku exportu md3 zaskrtni position to tag none a do frames napis 0 a musi to fungovat i s texturou (pozn. pokud neni na model aplikovan uwmap nebo unwrap, tak model nepujde exportovat) HLAVNI POZNAMKA !!! - pokud pouzivas pri modelovani md3 miror, tak mirror objekty budou mit prevracene polygony - nutno pouzit N-phermo md3 compiler pro opravu!

Autor:  Fitness [ sob 14. úno 2009 17:33:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

Jo a nemam zkusenosti s tagy a exportem animovanych modelu. Jo btw. milkshake ma alternativni modeler zadarmo - Misfit model 3d. Rusky modeler Lodka 3d umi taky md3 - pouzijte google

Autor:  greegho [ sob 14. úno 2009 17:49:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

já jsem si původně také exportované modely z 3d studia do md3 editoval v hexa editoru (exportované modely nenalezly texturu, takže jsem editoval cestu textury) :D . Jinak v quake to je s texturama trošku jinak než v fpscore, protože například brokovnice v1 má rozlišení textury 805x287 a brokovnice v2 má textury 3 na pěti částech.... :D

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/