Herní fórum | FPScore | Český Quake 3
http://forum.fpscore.cz/

Návod na texturování modelů Quake III Arena
http://forum.fpscore.cz/viewtopic.php?f=25&t=17
Stránka 1 z 4

Autor:  greegho [ ned 25. led 2009 0:27:17 ]
Předmět příspěvku:  Návod na texturování modelů Quake III Arena

Takže tady je slibovaný návod na texturování do FPScore (takže i do Quake III)

Kód:
http://rapidshare.com/files/188943034/Navod_na_texturovani_Quake_III.zip


A protože se k tomu "hodí" program MilkShape tak tady je odkaz z offico stránek:
Kód:
http://www.chumba.ch/chumbalum-soft/files/ms3d184.zip


Čekám na otázky, názory, nadávky i pochvaly:)

Autor:  Kacko [ úte 03. úno 2009 18:42:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

Přišel sem na jiný způsob texturování modelů v MilkShape ... tak tady je

Kód:
http://filebeam.com/42bd13c6e9fda8b3e20185950c6a9e25

Autor:  greegho [ úte 03. úno 2009 20:13:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

Ale Kacko takhle jsem to dělal taky, jenže při exportu do Quaka, nebo FPScore stejně musíš vytvořit "control file" a do něj zapsat cesty, protože program si je sám nevytáhne.... Já jsem teda pracoval ve verzi 1.7 v 1.8.2 jsem to už nezkoušel. Ale cestu modelu budeš stejně muset editovat ne? Jinak Ctrl+T je dobrá zkratka o té jsem nevěděl....dík:) Pokud ovšem otexturuješ model v jiném programu, tak je již připraven UVW maping a nemusíš texturu pasovat na model......

Autor:  Fitness [ sob 14. úno 2009 14:11:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

Co takhle pouzit gmax, ten taky exportuje md3. Btw ja jsem Kic z Enemy territory, ucil jsem se delat mapy a modely 1,5 roku. Je to tezky. Zde je me forum
Kód:
http://3dnow.informe.com

Autor:  greegho [ sob 14. úno 2009 14:19:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

kdysi jsem GMax zkoušel sehnat, ale mám dojem, že už nikde nebyl a Discreet ho přestal vydávat (možná se pletu a neumím hledat :) ). Navíc je to odvozené z 3DSMax a ten ani s pluginem exportu md3 neumožní mít model otexturován (alespoň mě se to nepovedlo...). Jestli víš jak na to, tak budu rád když se se mnou o to podělíš. Jestli máš GMax tak sem prosím hoď odkaz ke stažení (měl by to být freeware)....díky :D

Autor:  Fitness [ sob 14. úno 2009 14:35:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

Mam pro tebe dobrou zpravu. 1 spatna , pred 1,5 roku jsem prodal PC, ale pred tim jsem se taky 1,5 roku ucil mapovat+modeling (moje specializace je gmax), udelal jsem nekolik funkcnich md3 modelu s texturami. Gmax umi exportovat md3 s texturami. Navstiv moje forum , sekce modeling for enemy territory a dal tutorials for modeling applications, zde najdes odkaz na tutorial export md3(3 ds max je stejny). Dalsi vec , pouzivam mobil s internetem a nemam PC , ale zvazuji koupi a navrat k mapovani a modelovani

Autor:  Xerator [ sob 14. úno 2009 15:08:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

greegho píše:
Jestli máš GMax tak sem prosím hoď odkaz ke stažení (měl by to být freeware)....díky :D


???
http://www.turbosquid.com/gmax

Autor:  Whispere [ sob 14. úno 2009 15:09:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

Ok, díky, kouknu se. Jinak GG je můj dvorní modeler.
My jsme nerozlučná dvojka, vždy něco ukuchtí a já mu předělám texturu a pak to vydám GG&Whispere :) ale větší zásehy ani nedělám do těch textur, ale vždy je viditelně opravím :).

Autor:  greegho [ sob 14. úno 2009 15:44:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

Xeratore:
díky...nechápu sice jak si se tam dostal... :) Já na těch stránkách byl taky (dokonce je ještě mám otevřené :) ), ale pro stáhnutí to chtělo registraci a já se nerad někde registruji....kromě tady whispeeho fora skoro nikde :D . Takže teď mám GMax a chvilku o mě neuslyšíte... :D

Fitness:
taky díky...už jsem se na ty stránky díval dříve, jenže ta moje engliš není dost dobrá na překládání delších textů, takže jsem ty stránky moc nestudoval. Ovšem s texturováním a exportem modelu si tu práci asi dám, protože jiný návod než ten co jsem vykoumal přes MilkShape neznám :D

Whispere:
To víš, že jsem dvorní modeler...pro nikoho jíného bych si tu práci nedělal....třeba když mě ve 22:00 napíšeš..."chci tu bouchačku bez ruky do hodiny", já ti ji dodám do půlhodinky a ty mě napížeš...."díky ale já ji ani nechci" :D :D :D

Autor:  Dlaha [ sob 14. úno 2009 16:19:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena

hm a ja si myslel ze su hlavni modeler ja

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/