Herní fórum | FPScore | Český Quake 3 http://forum.fpscore.cz/ |
|
Návod na texturování modelů Quake III Arena http://forum.fpscore.cz/viewtopic.php?f=25&t=17 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | greegho [ ned 25. led 2009 0:27:17 ] |
Předmět příspěvku: | Návod na texturování modelů Quake III Arena |
Takže tady je slibovaný návod na texturování do FPScore (takže i do Quake III) Kód: http://rapidshare.com/files/188943034/Navod_na_texturovani_Quake_III.zip A protože se k tomu "hodí" program MilkShape tak tady je odkaz z offico stránek: Kód: http://www.chumba.ch/chumbalum-soft/files/ms3d184.zip Čekám na otázky, názory, nadávky i pochvaly:) |
Autor: | Kacko [ úte 03. úno 2009 18:42:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena |
Přišel sem na jiný způsob texturování modelů v MilkShape ... tak tady je Kód: http://filebeam.com/42bd13c6e9fda8b3e20185950c6a9e25
|
Autor: | greegho [ úte 03. úno 2009 20:13:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena |
Ale Kacko takhle jsem to dělal taky, jenže při exportu do Quaka, nebo FPScore stejně musíš vytvořit "control file" a do něj zapsat cesty, protože program si je sám nevytáhne.... Já jsem teda pracoval ve verzi 1.7 v 1.8.2 jsem to už nezkoušel. Ale cestu modelu budeš stejně muset editovat ne? Jinak Ctrl+T je dobrá zkratka o té jsem nevěděl....dík:) Pokud ovšem otexturuješ model v jiném programu, tak je již připraven UVW maping a nemusíš texturu pasovat na model...... |
Autor: | Fitness [ sob 14. úno 2009 14:11:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena |
Co takhle pouzit gmax, ten taky exportuje md3. Btw ja jsem Kic z Enemy territory, ucil jsem se delat mapy a modely 1,5 roku. Je to tezky. Zde je me forum Kód: http://3dnow.informe.com
|
Autor: | greegho [ sob 14. úno 2009 14:19:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena |
kdysi jsem GMax zkoušel sehnat, ale mám dojem, že už nikde nebyl a Discreet ho přestal vydávat (možná se pletu a neumím hledat ). Navíc je to odvozené z 3DSMax a ten ani s pluginem exportu md3 neumožní mít model otexturován (alespoň mě se to nepovedlo...). Jestli víš jak na to, tak budu rád když se se mnou o to podělíš. Jestli máš GMax tak sem prosím hoď odkaz ke stažení (měl by to být freeware)....díky |
Autor: | Fitness [ sob 14. úno 2009 14:35:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena |
Mam pro tebe dobrou zpravu. 1 spatna , pred 1,5 roku jsem prodal PC, ale pred tim jsem se taky 1,5 roku ucil mapovat+modeling (moje specializace je gmax), udelal jsem nekolik funkcnich md3 modelu s texturami. Gmax umi exportovat md3 s texturami. Navstiv moje forum , sekce modeling for enemy territory a dal tutorials for modeling applications, zde najdes odkaz na tutorial export md3(3 ds max je stejny). Dalsi vec , pouzivam mobil s internetem a nemam PC , ale zvazuji koupi a navrat k mapovani a modelovani |
Autor: | Xerator [ sob 14. úno 2009 15:08:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena |
greegho píše: Jestli máš GMax tak sem prosím hoď odkaz ke stažení (měl by to být freeware)....díky ??? http://www.turbosquid.com/gmax |
Autor: | Whispere [ sob 14. úno 2009 15:09:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena |
Ok, díky, kouknu se. Jinak GG je můj dvorní modeler. My jsme nerozlučná dvojka, vždy něco ukuchtí a já mu předělám texturu a pak to vydám GG&Whispere ale větší zásehy ani nedělám do těch textur, ale vždy je viditelně opravím . |
Autor: | greegho [ sob 14. úno 2009 15:44:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena |
Xeratore: díky...nechápu sice jak si se tam dostal... Já na těch stránkách byl taky (dokonce je ještě mám otevřené ), ale pro stáhnutí to chtělo registraci a já se nerad někde registruji....kromě tady whispeeho fora skoro nikde . Takže teď mám GMax a chvilku o mě neuslyšíte... Fitness: taky díky...už jsem se na ty stránky díval dříve, jenže ta moje engliš není dost dobrá na překládání delších textů, takže jsem ty stránky moc nestudoval. Ovšem s texturováním a exportem modelu si tu práci asi dám, protože jiný návod než ten co jsem vykoumal přes MilkShape neznám Whispere: To víš, že jsem dvorní modeler...pro nikoho jíného bych si tu práci nedělal....třeba když mě ve 22:00 napíšeš..."chci tu bouchačku bez ruky do hodiny", já ti ji dodám do půlhodinky a ty mě napížeš...."díky ale já ji ani nechci" |
Autor: | Dlaha [ sob 14. úno 2009 16:19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návod na texturování modelů Quake III Arena |
hm a ja si myslel ze su hlavni modeler ja |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |