Herní fórum | FPScore | Český Quake 3
http://forum.fpscore.cz/

Jak na .pk3, aneb distribuce mapy
http://forum.fpscore.cz/viewtopic.php?f=26&t=125
Stránka 1 z 1

Autor:  Whispere [ stř 15. dub 2009 21:14:13 ]
Předmět příspěvku:  Jak na .pk3, aneb distribuce mapy

V tomto návodě vám pomohu s distribucí mapy. Když uděláte v GTK Radiantu mapu, tak aby ji ostatní mohli lehce spustit bez složitých kopírování.

Stáhněte si tento příklad .pk3
Kód:
http://www.fpscore.whis.cz/gallery/learning/nazev_mapy.pk3


Tento archiv rozbalte a uvidíte složky
gfx - tento adresář je, jen kvůli brokovnici, dále asi tuhle složku nevyužijete, ale nechal bych ji v .pk3, kdyby někdo neměl brokovnici v FPScore.

icons - občas na ikonky, ale to samé jako u gfx,

levelshots - zde když dáte obrázek, který bude mít stejný název jako mapa, tak při načítání mapy se objeví

maps - zde dávejte .bsp a případně i .aas (na boty)

models - modely, zde dávejte modely, ale dodržujte adresáře, pokud bude cesta models/mapobjects/model.md3, tak musíte zkopírovat to do models/maobjects/model.md3

scripts - zde dáváte shadery, například aby vám šla obloha, tak musíte zkopírovat shader

sound - zvuky, moc nevyužijete

textures - textury, ikdyž používáte třeba jen z FPScore, tak nechat, když budete dávat oblohu, tak tu FPScore neobsahuje a tam musí být složka s texturami

Autor:  klosel [ úte 13. črc 2010 13:06:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak na .pk3, aneb distribuce mapy

mam dotaz jak získam ten formát .bsp já když uložim v radiantu tak se mi to uloží do .map prosím help

Autor:  Xerator [ úte 13. črc 2010 13:55:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak na .pk3, aneb distribuce mapy

dej to v radiantu kompilovat

Autor:  Whispere [ stř 14. črc 2010 21:47:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak na .pk3, aneb distribuce mapy

Dej BSP -> Q3MAP2: (final) ...
Ale pro testovací účely doporučuji jiné...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/