Herní fórum | FPScore | Český Quake 3 http://forum.fpscore.cz/ |
|
Jak na .pk3, aneb distribuce mapy http://forum.fpscore.cz/viewtopic.php?f=26&t=125 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Whispere [ stř 15. dub 2009 21:14:13 ] |
Předmět příspěvku: | Jak na .pk3, aneb distribuce mapy |
V tomto návodě vám pomohu s distribucí mapy. Když uděláte v GTK Radiantu mapu, tak aby ji ostatní mohli lehce spustit bez složitých kopírování. Stáhněte si tento příklad .pk3 Kód: http://www.fpscore.whis.cz/gallery/learning/nazev_mapy.pk3 Tento archiv rozbalte a uvidíte složky gfx - tento adresář je, jen kvůli brokovnici, dále asi tuhle složku nevyužijete, ale nechal bych ji v .pk3, kdyby někdo neměl brokovnici v FPScore. icons - občas na ikonky, ale to samé jako u gfx, levelshots - zde když dáte obrázek, který bude mít stejný název jako mapa, tak při načítání mapy se objeví maps - zde dávejte .bsp a případně i .aas (na boty) models - modely, zde dávejte modely, ale dodržujte adresáře, pokud bude cesta models/mapobjects/model.md3, tak musíte zkopírovat to do models/maobjects/model.md3 scripts - zde dáváte shadery, například aby vám šla obloha, tak musíte zkopírovat shader sound - zvuky, moc nevyužijete textures - textury, ikdyž používáte třeba jen z FPScore, tak nechat, když budete dávat oblohu, tak tu FPScore neobsahuje a tam musí být složka s texturami |
Autor: | klosel [ úte 13. črc 2010 13:06:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak na .pk3, aneb distribuce mapy |
mam dotaz jak získam ten formát .bsp já když uložim v radiantu tak se mi to uloží do .map prosím help |
Autor: | Xerator [ úte 13. črc 2010 13:55:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak na .pk3, aneb distribuce mapy |
dej to v radiantu kompilovat |
Autor: | Whispere [ stř 14. črc 2010 21:47:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak na .pk3, aneb distribuce mapy |
Dej BSP -> Q3MAP2: (final) ... Ale pro testovací účely doporučuji jiné... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |