Herní fórum | FPScore | Český Quake 3
http://forum.fpscore.cz/

Jak na kompilaci mapy
http://forum.fpscore.cz/viewtopic.php?f=26&t=135
Stránka 1 z 1

Autor:  Whispere [ pon 20. dub 2009 17:29:19 ]
Předmět příspěvku:  Jak na kompilaci mapy

V tomto návodu si povíme, jak udělat, když máte mapu, tak jak z ní udělat .bsp, potřebné na spuštění.

Obrázek

Máme mapu. Mapa je v .map, ale potřebujeme pro ni .bsp.

Obrázek

Klikneme na BSP

Obrázek

Klikněte na proces, který je znázorněn na obrázku, můžete i kliknout na -bounce 8. Ostatní kromě (final) jsou mapy, kde třeba je mapa přesvětlena atd.

Obrázek

Objeví se vám takové černé okno jako na obrázku, vždy musíte počkat až se proces dokončí, v logu by jste měli vidět Conection Closed. Pokud se objeví Map LEAKED, tak to je problém níže popsán. Zezačátku BSP bude strašně rychle, ale čím větší mapa, tím déle to trvá.

Obrázek

Pokud vám tohle vypíše v logu, tak máte neuzavřenou mapu, máte v ní mezeru, stačí i miniaturní dírka a vznikne problém, mapa tím pádem je přesvětlená. Od spawnu vede k té díře červená čára.

Dále by Vám mohl pomoci tento návod na distriuci mapy, aby ostatní si ji mohli pohodlně spustit.
Kód:
http://www.fpscore.whis.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=125

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/