Ahoj neregistrovaný,

vítej v centru komunity FPScore. Budeme rádi, když se k nám připojíš a napíšeš nám názory a postřehy na tuto českou hru!

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: GtkRadiant's xmap format...
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2018 7:14:36 
Offline
Uživatel úroveň 1
Uživatel úroveň 1

Registrován: stř 20. pro 2017 14:44:06
Příspěvky: 5
Hello,

I've heard Sinbad mention more than once that Q3A's .map format is proprietary, protected by copyright, and therefore not usable other than for hobbyists. (With a caveat that Carmack is supposed to release the format to the GPL, making it usable.) I've been exploring OGRE and all sorts of 3d packages-- both engines and modelling utilities . GtkRadiant can be saved to an xml format called .xmap, and as far as I can tell, it's a format that's been developed by the Radiant folk to help in porting levels from one game to another-- but it looks like it has been kindof abandoned. My question is has anyone explored using this format as a non-copyright alternative to the .map format?

Please help

I didn't find the right solution from the internet.

References:
https://forums.ogre3d.org/viewtopic.php?t=7351
Marketing video production agency

Thanks


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz