Ahoj neregistrovaný,

vítej v centru komunity FPScore. Budeme rádi, když se k nám připojíš a napíšeš nám názory a postřehy na tuto českou hru!

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak na .pk3, aneb distribuce mapy
PříspěvekNapsal: stř 15. dub 2009 21:14:13 
Offline
Čestný administrátor
Čestný administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. led 2009 18:35:48
Příspěvky: 798
V tomto návodě vám pomohu s distribucí mapy. Když uděláte v GTK Radiantu mapu, tak aby ji ostatní mohli lehce spustit bez složitých kopírování.

Stáhněte si tento příklad .pk3
Kód:
http://www.fpscore.whis.cz/gallery/learning/nazev_mapy.pk3


Tento archiv rozbalte a uvidíte složky
gfx - tento adresář je, jen kvůli brokovnici, dále asi tuhle složku nevyužijete, ale nechal bych ji v .pk3, kdyby někdo neměl brokovnici v FPScore.

icons - občas na ikonky, ale to samé jako u gfx,

levelshots - zde když dáte obrázek, který bude mít stejný název jako mapa, tak při načítání mapy se objeví

maps - zde dávejte .bsp a případně i .aas (na boty)

models - modely, zde dávejte modely, ale dodržujte adresáře, pokud bude cesta models/mapobjects/model.md3, tak musíte zkopírovat to do models/maobjects/model.md3

scripts - zde dáváte shadery, například aby vám šla obloha, tak musíte zkopírovat shader

sound - zvuky, moc nevyužijete

textures - textury, ikdyž používáte třeba jen z FPScore, tak nechat, když budete dávat oblohu, tak tu FPScore neobsahuje a tam musí být složka s texturami

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na .pk3, aneb distribuce mapy
PříspěvekNapsal: úte 13. črc 2010 13:06:43 
mam dotaz jak získam ten formát .bsp já když uložim v radiantu tak se mi to uloží do .map prosím help


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na .pk3, aneb distribuce mapy
PříspěvekNapsal: úte 13. črc 2010 13:55:48 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: ned 18. led 2009 14:24:06
Příspěvky: 691
Bydliště: Brno
dej to v radiantu kompilovat

_________________
***Xerator***
Zakladatel Hvězdného klanu.
Promiňte, ale jsem nejlepší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na .pk3, aneb distribuce mapy
PříspěvekNapsal: stř 14. črc 2010 21:47:06 
Offline
Čestný administrátor
Čestný administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. led 2009 18:35:48
Příspěvky: 798
Dej BSP -> Q3MAP2: (final) ...
Ale pro testovací účely doporučuji jiné...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz