V tomto návodě vám pomohu s distribucí mapy. Když uděláte v GTK Radiantu mapu, tak aby ji ostatní mohli lehce spustit bez složitých kopírování.
Stáhněte si tento příklad .pk3
Kód:
http://www.fpscore.whis.cz/gallery/learning/nazev_mapy.pk3
Tento archiv rozbalte a uvidíte složky
gfx - tento adresář je, jen kvůli brokovnici, dále asi tuhle složku nevyužijete, ale nechal bych ji v .pk3, kdyby někdo neměl brokovnici v FPScore.
icons - občas na ikonky, ale to samé jako u gfx,
levelshots - zde když dáte obrázek, který bude mít stejný název jako mapa, tak při načítání mapy se objeví
maps - zde dávejte .bsp a případně i .aas (na boty)
models - modely, zde dávejte modely, ale dodržujte adresáře, pokud bude cesta models/mapobjects/model.md3, tak musíte zkopírovat to do models/maobjects/model.md3
scripts - zde dáváte shadery, například aby vám šla obloha, tak musíte zkopírovat shader
sound - zvuky, moc nevyužijete
textures - textury, ikdyž používáte třeba jen z FPScore, tak nechat, když budete dávat oblohu, tak tu FPScore neobsahuje a tam musí být složka s texturami