Ahoj neregistrovaný,

vítej v centru komunity FPScore. Budeme rádi, když se k nám připojíš a napíšeš nám názory a postřehy na tuto českou hru!

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zombie mód - ARZENÁL
PříspěvekNapsal: pon 25. led 2010 21:27:44 
Offline
Čestný administrátor
Čestný administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. led 2009 18:35:48
Příspěvky: 798
Tady představuji seznam zbraní, které budou s největší pravděpodobností v Zombie módu.
Kód:
P90
M4A1
AK47
Škorpión
SMG
Lovecká brokovnice
Normální brokovnice
Nůž
MP5
SA58
Scout
308Win
Plamenomet
HKMG43
Beretta

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zombie mód - ARZENÁL
PříspěvekNapsal: pon 25. led 2010 22:14:06 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: ned 18. led 2009 14:24:06
Příspěvky: 691
Bydliště: Brno
trošku OT, ale jakej bude rozdíl mezi scouteam a winem? kromě vzhledu samozřejmě... a p90m m4a1, škorpion, smg, lovecká brokáda a hkmg43 jsou další novinky? O_o jaký budou mít vlastnosti?

_________________
***Xerator***
Zakladatel Hvězdného klanu.
Promiňte, ale jsem nejlepší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zombie mód - ARZENÁL
PříspěvekNapsal: pon 25. led 2010 23:45:58 
Offline
Čestný administrátor
Čestný administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. led 2009 18:35:48
Příspěvky: 798
Scout - rychlejší nabíjení, ale při zásahu nebude brát tolik, dále střela bude jako kulka a ne paprsek.
HKMG43 bude i v normálním FPScore, P90, M4A1, Škorpion, SMG a Lovecká brokovnice budou pouze v Zombie módu, budou se lišit rychlostí střelby, rozptylem, účinností a schopnosti odhazovat protivníka.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zombie mód - ARZENÁL
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2010 7:35:51 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: ned 18. led 2009 14:24:06
Příspěvky: 691
Bydliště: Brno
aha... v tom případě budou mít snipeři jenom scouta, gj

_________________
***Xerator***
Zakladatel Hvězdného klanu.
Promiňte, ale jsem nejlepší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zombie mód - ARZENÁL
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2010 12:11:17 
Offline
Čestný administrátor
Čestný administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. led 2009 18:35:48
Příspěvky: 798
Xerator píše:
aha... v tom případě budou mít snipeři jenom scouta, gj

Scout se bude nabíjet 2/3 toho co Win a ubírat 2/5 toho co Win, myslím, že to zase tak moc výhodné nebude.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zombie mód - ARZENÁL
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2010 13:47:55 
no...vypadá to zajímavě....ale já pořád nějak nechápu jak bude tonhle mod fungovat.....bude součástí FPScore jak to bude vše odlišeno apod.... nějak mi to nemyslí když jsem nemocnej.....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zombie mód - ARZENÁL
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2010 14:16:08 
Offline
Čestný administrátor
Čestný administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. led 2009 18:35:48
Příspěvky: 798
Zombie mód nebude v FPScore, lehce nadneseno to bude úplně jiná hra, takové na jednu stranu ořezané FPScore a na druhou zase bude obsahovat zase něco navíc. V FPScore jak je složka baseq3, tak bude ještě jedna a to zombie-mod, všechna data se pro zombie mód budou načítat odtamtud.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zombie mód - ARZENÁL
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2010 15:00:24 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: ned 18. led 2009 14:24:06
Příspěvky: 691
Bydliště: Brno
v čem bude "ořezaný"?

_________________
***Xerator***
Zakladatel Hvězdného klanu.
Promiňte, ale jsem nejlepší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zombie mód - ARZENÁL
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2010 15:03:11 
pochopil jsem že to budou dvě hry FPSCORE METRO a FPSCORE zombie mod FPSCORE METRO bude normální a FSCORE zombie mod bude ořezaný a bude obsahovat zm mod pochopil jsem správně? ten plamenomet nakonec bude? no myslím že bude ořezán o mapy a některé prvky aby to fakčilo bude na quake enginu?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zombie mód - ARZENÁL
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2010 15:28:38 
Offline
Čestný administrátor
Čestný administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. led 2009 18:35:48
Příspěvky: 798
Ořezanej bude o raketomet, granátomet, plasmu, bfg, dále v tom zombie módu bude TDM fungovat jako zombie mód.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz